13 Kasım 2017

Güüünaaayyyydıııınnnnn ♥





Sabah kötü uyandım, diş etlerim sızlıyor.. Bir de üstüne geç kaldık... Uyandığımızda havanın aydınlanmış olması geç kaldığımızın en büyük kanıtı, saate bakmaya gerek yok...

Hafta sonu ev kedisi gibiydim... Mrrr mrrr gezindim evde... 4 film ve 2 kitap bu haftanın ödülü... Filmlerde yine deli gibi ağladım...  Seviyorum ben ağlamayı galiba, hep böyle filmler seçtiğime göre :)))

Çorapları toparlayabildim şükür... Hemen hemen 1 koli yaptı... Bugün Burcu'ya kargoya vereceğim. Çok mutluyum bu sebeple ♥

Bulaşık makinemin mucizevi şekilde problemi sona erdi. Parlatıcı bölümünden içine uzun zamandan beri parlatıcı koymamama rağmen parlatıcı akıtıyordu. Boş çalıştırdım 3-5 kez, olmamış gibiydi sanki... Sonra artık akıtmadığını fark ettim. Servise gerek kalmadı :)

Ve yeni bir haftaya yeni bir liste hazırlandı bile... Geçen haftadan eksiklerim var hala... Onlar da tamamlanır elbet ;)

Mutlu haftalar diliyorum herkese... Su gibi bir hafta olsun ♥



* Terzi işini hallet bu hafta artık...
* Boncuk elyaf alacaksın, kırlentler halledilecek...
* İşyerindeki kullanmadığın büyük saksıyı eve götür, toprak al. Devrildi devrilecek evdeki çiçek saksının küçüklüğünden...
* Hafta sonu misafirin var.. (Hazırlıklar tamam 😉)
* Dişçiye git, muhtemelen diş etlerinde bir problem var şu an ya da bir dişin apse yapmak üzere... İhmal etme.   (sıcağı sıcağına hemen doktora gittim, dişetlerimdeki çekilme hızlanmış. Ağzımda kuruluk ve tükürüğümde bir koyuluk varmış, tam kan tahlili yaptırmamı istedi. Farklı bir şeyin habercisi olabilirmiş.. yine başlıyoruz bakalım offff :( )
* Kuaför meseleni hallet.
* Ayakkabıların yine karıştı, kışlıkları öne çıkart artık... Eşelenmeyi bırak



8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Tık tık ben geldim Şebom.
    Günaydın. Geçmişler olsun. Kötü düşünme. İnşallah bişey çıkmayacaktır.
    Listen hoşuma gitti. Hayatımın her gününe bir liste çıkarabilecek biriyim. kafamda sürekli maddeler halinde gezen işler var.
    Ben de filmlerde zırlamayı sevenlerdenim. Yazarsın artık filmleri değil mi :)

    Öpüyorum cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım benim :)
      Bugün gittim tahlilimi verdim ama yarın sonucunu alacağım. Bakalım hayırlısı...
      Listeyler biraz daha düzene girdim, erteleme olayımı biraz daha aza indirdi en azından.
      Yazacağım filmleri de tabiki ;)

      Sil
  3. dişler önemli tabii,çok geçmiş olsun....

    YanıtlaSil
  4. Aaaa bütün işler hallolmuş süpersin :) Bu arada diş ağrısı için geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta evet hepsini bitirdim ilk defaaaa :)
      Üstüne de bir sürü şey hallettim üstelik... Bu listeleme işi çok iyi oldu ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)