27 Şubat 2016

kaldı 1...


Evet bu filmi de izlediğime göre kaldı sadece 1 tane film...
Daha sonra en iyi film listelerine başlanacak ki bu da 87 film demek :)
Neyseki sene sonuna kadar :))

Kalan 1 filmi bugün akşam izleyeceğim ama tören öncesi yazmamın imkanı yok. Sonraya kalacak buraya aktarmam.
Dolayısıyla o filmi izlemeden Oscar tahminlerimi yapacağım :) O filmin kararlarımı çok değiştireceğini sanmıyorum zaten...



JOY / 2015

En iyi kadın oyuncu kategorisinde adaylığı mevcut bu filmle Jennifer Lawrence' ın..

Mob'u bir ev kadınının icat ettiğini bilmiyordum sağolsun filmler öğretti. Hayatımızı kolaylaştırdıkları için kendilerine minnetlerimi sunuyorum :)
Joy (Jennifer Lawrence) bu aleti icat eden kadın olarak karşımızda...
Aslında çocukluğunun daha ele avuca gelen bir hali var... Onu sürekli güçlendiren bir anneanneye sahip... Annenin bencilliği, babanın zırtapozluğu derken Joy bir türlü hedeflerine, hayallerine odaklanamıyor... Başarısız bir evlilikte var aslında ama o evliliğin neden başarısız olduğu bilinmemekte :)

Yaşadığı problemler bir gün canına tak diyince evet ben yapmalıyım diyor ve Mob'u yapıyor... Telifiydi, pazarlanmasıydı derken bir sürü sorunla uğraşan kızımız can hıraş hedefine odaklanıyor...

Evet filmimizin konusu işte böyle...

Baba rolünde Robert De Niro var ama filme çok büyük etkisi yok... Güçlü kullanılmamış....
Bradley Cooper var bir TV yöneticisi olarak ve onunda film de çok etkisi yok... Veeeee aşık da olmuyorlar bu sefer :))) Özellikle yazıyorum çünkü Bradley çıktıktan sonra epey bir bekledim aşık olacaklar diye :)))

O anne ve üvey anne karakterleri neydi öyle :))) İkisi de birbirinden beter uç karakterler.. Hani farklı bir karakter karmaşası yaratmak istersiniz de bu kadarına gerek varmıydı...
Tesisatçı kısmına ise finalde koptum zaten :)) Sütçü yokmuydu diyesim geldi ...
İzleyenler ne dediğimi anlamışlardır...

Eski koca evin bodrum katında yaşıyor tamam burda bir sorun yok anlıyorum... Ama ex olarak negatifliği olması lazım adamın, nede olsa kadının gözünden anlatılıyor film. Adam gayet yardımcı sana, sende önemsiyorsun.. Eeeee neden boşadın o adamı kadın diyesim geldi :)

Neyse efenim gördüğünüz üzere bir azim hikayesinden yola çıkılarak anlatılmaya başlanan karmaşık bir hikaye... Tek karakter odaklı ama cümbüş karakterlerle bezeli bir film...

Seyredilir mi tabi seyredilir ama çok beklediğim gibi çıkmadı benim bu film...

O yüzden kendisini EHHHHHHHH kategorisine alıyorum ben... Henüz izlemeyen varsa da benden etkilenmeyin ve kendiniz karar verin diyorum...

Öpüldünüz :)


8 yorum:

  1. Naz;

    Pazar gecesi ödüller dağıtılıyor :) Hızlı olmam lazımdı :)))
    Galiba bu sefer oldu....

    YanıtlaSil
  2. Süpersin , ne kadar az film izlediğimi farkettim şuanh :)

    YanıtlaSil
  3. Saadet;

    Son zamanlarda çok iyi filmler seyrettiğim için evet bana vasat geldi evet :)

    YanıtlaSil
  4. Nesrin;

    Bi ara ben de öyleydim. Dönem dönem değişiyoruz sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten de çok hızlısın. Sanırım ben izleme işinde senin yanında nal toplarım.

    YanıtlaSil
  6. Yazdan Kalan;

    Geçen sene tam bir faciaydım bu konuda...
    Bu sene çok inat ettim galiba :)
    Üstüne düşsen eminim sende yaparsın...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)