17 Aralık 2010

vahşi yaşamda son durumlarımız :))


Bebekliğinden beri Oytun'un hayatında hayvanların hep çok önemli bir yeri oldu...
Kedi, köpek, kuşlarla başlayan ilgimiz balık ve böceklere kaydı.
Sonra aslan-kaplan dedik...
Ardından timsahlardan dinazor ve ejderhalara...
Şimdi çember iyice genişledi...
Vahşi doğadaki tüm canlılar diyoruz artık :)
Saatlerce belgesel izliyoruz, peluşundan plastiğine, büyüğünden küçüğüne tüm hayvan figürlerini eve dolduruyoruz.
Yediriyoruz, içiriyoruz, aileler kuruyoruz onlarla...
Hatta canlılarını nasıl eve alabiliriz diye ince ince planlar kuruyoruz :)

Geçen hafta anneannemiz paşama 30 cdlik vahşi yaşam belgeseli almış kupon biriktirip :)
Gece gündüz onlarla yatıyoruz, onlarla kalkıyoruz...
Yakında evde vahşi yaşam turları düzenleyebiliriz yani :))

Bu kadar vıdıvıdı dan sonra gelelim dün akşamki ev halimize...
Akşam iş dönüşü eve gelinir, yemek yenilir, yıkanılır, sohbet edilir ve geçilir DVD nin başına...
Fırsat bu fırsattır diyip ütü masasıda tv nin karşısına kurulur...
Ben sakin sakin ütü yaparken böcüğümde ağzı bir karış açık belgesel izler :))
Ama saniyelik bir süre ile kafamı kaldırdığımda birde ne görüyüm...
Maymun türünden bir yırtıcı eline almış bir kertenkele çıtır çıtır yiyor hemde yakın çekimde !!!!!!!!!
Ürkmemi ve tiksinmemi bir kenara koyarak odaklanmış olan böcüğümün dikkatini farklı bir yere çekmeye çalıştım hemen can havliyle....
Ama bizimki gayet sakin, kafa çevrilecek bana doğru da göz ayrılamıyor bir türlü ekrandan :))
Bende geçiverdim ekranın önüne...
Benim çok bilmiş ukala böcüğüm ne dese beğenirsiniz ????

"Korkma annecim korkma (yan yan gülüyor bu arada) Bunlar vahşi hayvanlar... Bizim gibi pişirip yemiyorlar o yüzden onlara vahşi hayvan diyorlar"
demezmi !!!!
Evet öyle ama diye başlayan cümlemi tamamlamama izin vermeden de
"Merak etme buralarda yaşayamazlar onlar" diyede kapatıverdi ağzımı...

Bizim böcük çoktan kendini aşmış anlayacağınız:))

Foto kaynak google görsel

17 yorum:

  1. dinle çocuğu, korkma sakın:))

    YanıtlaSil
  2. waay laflara bak:) akıllı bıdık:D

    YanıtlaSil
  3. aynı hayvan sevgisi benim 3 yaşındaki oğlumda da var...belgeseller bizim de favorimiz...
    oytun'un cevabı karşısında bende durakaldım :))çok bilmiş bu yeni nesil...

    YanıtlaSil
  4. Manolyacım tamam korkmıycam artık :)

    YanıtlaSil
  5. Bahriye;
    Hoşgeldin canım :)
    Hemde ne bilmişler bu yeni nesil, sanki büyümüşde küçülmüşler...

    YanıtlaSil
  6. biryaşımadahagirdim;
    akıllı bıdık biraz da ukala bıdık be güzelim :)

    YanıtlaSil
  7. Oytun olayı kapmış, sıkıntıya hacet yok...

    YanıtlaSil
  8. annelilicim aynen öyle güzelim ;)

    YanıtlaSil
  9. doğal olanı izlesin engellemeyin paniklemeyin.. önemli olan bakugan ben10 gibi vahşetlerden uzak durması..

    YanıtlaSil
  10. syrakusa;

    kendi içim kaldırmadığından belkide tepkim :) ama ne yazıkki bizim bıcırık bakugan ve ben10 hayranıda aynı zamanda :( Allahtan şimdi tamgün gidiyorda ana okuluna biraz uzak kalabildik onlardan.

    YanıtlaSil
  11. aynı Selim! hayatta kupon biriktirmemiş bizlere kupon biriktirtiyor ki evlere şenlik! yatıyoruz kalkıyoruz hayvanlar, oyunlarımız hayvanlar, yemek için hayvanlar .. bir de gece de yaptıklarından korkmak var bir de.. bir gece rüyasında ben birden dinozora dönüşmüşüm de ödü patlamış..

    YanıtlaSil
  12. Büyümüş de küçülmüş sanki...maşallah

    YanıtlaSil
  13. Onu buradaki vahsi yasamin icine sokmak icin sabirsizlaniyorum:)) televizyonda izlemeye benziyor mu benzemiyor mu o zaman soracagim ben ona:)))

    YanıtlaSil
  14. Bu yaşlarda normal galiba benim arkadaşımın da oğlu dört yaşında aynen Oytun gibi belgesel kanallarında sürekli.Dikkatlerini çok çekiyor.Bu arada Oytun'a 41 kere maşallah tamamen çözmüş olayı annesi aslında korkacak bir şey yok:))

    YanıtlaSil
  15. delianne;
    kimbilir nasıl dinazor yaptı selim rüyasında seni hahaaa :)) Bu çocuklar çok alem...

    neşelihaller;
    teşekkür ediyorum :)

    kardiş;
    senin oralarda başına büyük dert alacaksın sen paşayı. Timsahlara seni yem etmesinde ;)

    İkiz annesi;

    Bu yaş çocuklarda galiba olağan yaşanan bir süreç bu... Yaşadıkça öğreniyoruz işte :)

    YanıtlaSil
  16. Acaba diyorum bu cocuklar daha once vahsi dogada yasayip olup, bu zamanda yeniden mi hayat buldular? Bu kadar ilgi normal mi? Bilemedim valla :))
    Ama giris yazina biraktigim yorumdaki gibi olacak sonuc, uzulme ama sacini kestir istersen, yolarken canin yanmaz:)))

    YanıtlaSil
  17. Mevlüde;
    Ahahahaaaa :))
    Erkek traşı yapıyım ben en iyisi :))
    Hatta o yıllarda vakşi doğaya ben bi dalış gerçekleştiriyim :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)