14 Nisan 2010

ben masal anlatmak istiyorum korku filmi değil....

Ben hiçbir masalı kitabına uygun anlata madım oğluma...
Dili dönmediği zamanlar dinlemezdi, dinlemeye başladığında da masalın ortasından itibaren böyle olsun diyerek değiştiriliyor masallar...
Benim bildiğim masallar hep güzel sonla biter, adından belli MASAL...
Ama yok nerdeeeee....

Çocukluğumda rahmetlik babaannem şimdi tam hatırlayamadığım fakat literatürlerde olmayan masallar anlatırdı bize...
Bir koca kulaklı eşşek vardı mesela 3 kadının yaşadığı bir ormanda kulakları lak lak ses efektleri çıkartarak korkuturdu herkesi... Bu eşşek ne zaman anlatılsa benide korkuturdu hep rüyalarımda ama yinede dinlerdim her seferinde hiç itirazım olmadan :) Belkide korktuğumdan şimdi cicili bicili masallar anlatma isteğim...
Ama bizim oğlan tam babaannemlik :)

Dün akşam yine cicili bicili prensesimiz uyuyor kulesinde. Beyaz atlı prens gelip uyandıracak halbuki.... Ama yok öyle olmayacak işte
Prenses kuleden kaçacak, ormanda koşmaya başlayacak, uuuuuvvvvv sesleri ile kurtlardan korkacak, sonra kaplanlar onu yuvalarına götürecek ve yiyecekler onu !!!!!!
Burası alıştığım kısmı aslında asıl gözlerimi pörtlettiğim yer ise kaçma kısmında bu sefer...
Bu sefer prensesimiz kaçarken nedense (-prensesler elbise giymezmiş bu arada) ayakkabısını, pantolonunu ve t-shirt ünü çıkartıp kaçıyor.... Üstünde sadece nedenini bilmediğim şekilde kırmızı bir alt ve m-m lerini kapatan şey giyiyoruz ya (aynen böyle tanımladı) ondan kalıyor ve öyle koşuyor bu yaramaz prensesimiz....
Üşür böyle anlatmayalım istersen dediğimde cevap hazır; yok böyle olmalı diye zaten.... Eeee bari kaplanlar yemesinler annesi babası çok üzülür prensesin dediğimde ise oda ormanda böyle dolaşmasın demez mi !!!!
Eeee benim güzel oğlum ormanda prensesi yarıçıplak dolaştıran sen değilsin tabiki... Tamamen prensesin edepsizliği....

Herkes deliye ben akıllıya hasret !!!!!

1 yorum:

  1. haha .. pasam ve hayal gucu.. Kuvvetli muhtamel eger kiyafetleri olursa kaplanlarin onu yemesi zorlasir diye dusunmustur, kaplanlara hazir lokma gondermis guzeliiim prensesi..

    Biz cocukken boyle guzel masal anatana hasrettik.. bu da korkunc masal pesinde haha:))

    Babaannemin ormanda karanlikta gezen esek basi hala girer ruyalarima haha:)) Hem aglar, hem korkar, hem de anlattirirdim :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)